Mijn Pensioenadministratie
In Mijn Pensioenadministratie regelt u al uw pensioenzaken voor uw werknemers. U kunt zelf wijzigingen doorgeven. Bijvoorbeeld: nieuwe medewerkers toevoegen of doorgeven dat een werknemer uit dienst gaat.
U ontvangt een e-mail als er een document voor u klaarstaat of als er een actie van u nodig is. Deze berichten en taken ziet u in Mijn Pensioenadministratie ook staan bij ‘Berichten’ en ‘Taken’.
Uw premienota krijgt u ook in deze omgeving. U ziet hier ook hoe uw betaling geregeld is en welke nota’s betaald zijn en welke nog openstaan.
Inloggen in Mijn Pensioenadministratie met eHerkenning
Inloggen gaat veilig en snel met eHerkenning. Meer informatie over het aanvragen van of inloggen met eHerkenning leest u op onze speciale informatiepagina. Hier kunt u ook diverse instructiefilmpjes bekijken over eHerkenning.
Hebt u vragen?
Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.